• Nowa taryfa cenowa w PLL LOT

    Date: 2011.07.20 | Category: Bilety lotnicze | Tags: ,,,,,,

    Promocja LOTEuropa w jednej cenie za 329 zł. Tak brzmi hasło nowej promocji LOT-u. Dotychczasowa taryfa PROMOLOT Polskich Linii lotniczych zostaje zastąpiona przez nową atrakcyjną taryfę cenową „First Minute” dla osób planujących podróż z dużym wyprzedzeniem.

    Na początku marca ruszyła sprzedaż biletów w taryfie „First Minute”. Najnowsza propozycja handlowa ma zachęcić podróżnych do kupowania biletów na rejsy LOT-em we wcześniejszych terminach, co przełoży się na niższą cenę lotów. Tak więc wszyscy którzy szukają atrakcyjnych cenowo rejsów w lipcu i sierpniu, by spędzić wakacje marzeń, ta oferta jest właśnie dla Was. Bilety w specjalnych cenach dostępne są zarówno w klasie ekonomicznej jak i biznesowej. Na pewno zastanawiacie się co znaczy atrakcyjne cenowo? Wszystkie europejskie miasta obsługiwane przez LOT można będzie odwiedzić za 329zł złotych ( cena dotyczy klasy ekonomicznej i przelotu w obie strony ), chcąc polecieć na Bliski Wschód (tj. Kair, Damaszek, Tel-Aviv) musimy liczyć się z kosztem w wysokości 629 złotych, natomiast za ocean (Nowy Jork, Chicago, Hanoi) możemy się dostać kupując bilet w cenie 1529 złotych.

    Hasła, które promują nową taryfę brzmią następująco: „Europa w jednej cenie za 329 złotych”, „Bliski Wschód w jednej cenie za 629 złotych” oraz „Ameryka Północna w jednej cenie za 1529 złotych”. Oprócz rodzimego rynku akcja marketingowa prowadzona jest także na 12 zagranicznych rynkach m.in. w USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i Ukrainie. W przypadku rynków zagranicznych będzie to kampania internetowa.

    Nowością jest fakt, że kampania trwa także na nośnikach Cityboard Media. Tak zwana kampania outdoorowa LOT-u realizowana jest w dużych miastach Polski na nośnikach o wymiarach 12×4 m. W Warszawie obejmuje również superbacklighty. Korzystając z oferty można kupić bilet w jednej cenie, niezależnie od miejsca usytuowanego w dwóch wybranych częściach świata. Cała rzesza ludzi czuwa nad nową kampanią, przygotowana została przez agencję reklamową DDB, agencję interaktywną 180 Heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann.

    Dla klientów PLL LOT najważniejsza jest informacje, że bilety w nowej taryfie dostępne będą we wszystkich kanałach dystrybucyjnych polskiego przewoźnika. Bilety w najniższej cenie można kupić na stronie lot.com oraz poprzez Call Center LOT-u.